همایش ملی توسعه سیاست های گفت وگوی دولت با بخش خصوصی برگزار می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: همایش ملی توسعه سیاست های گفت وگوی دولت با بخش خصوصی در اراک با هدف آنالیز نقش بخش خصوصی در تصمیم گیری هایی که دولت و مجلس و حاکمیت انجام می دهند، برگزار می گردد .

همایش ملی توسعه سیاست های گفت وگوی دولت با بخش خصوصی برگزار می گردد

بهنام آزادی فر در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص برگزاری این همایش اظهار کرد: این همایش با همکاری دانشگاه اراک و دانشگاه صنعتی اراک برگزار می گردد و کوشش بر اینست که با برگزاری آن نظرات بخش خصوصی در حوزه کسب و کار مورد آنالیز قرار گیرد و در نهایت با تکیه بر دستاوردهای چنین همایش هایی شاهد ثبات قوانین بیشتر و کاهش بخشنامه های متفاوت و نقض بخشنامه ها باشیم.

وی با بیان اینکه این همایش روز دوشنبه یکم بهمن ماه امسال برگزار می گردد، اضافه نمود: انتخاب این روز برای برگزاری همایش همزمان شدن آن با پروازهای تهران در فرودگاه اراک است. با توجه به اینکه این خط پروازی به تازگی راه اندازی شده و روزهای دوشنبه انجام می گردد، برگزاری همایش ملی در این روز می تواند به رونق این پرواز یاری نموده و مهمانان کشوری که از تهران به استان سفر می نمایند به وسیله خط هوایی فرودگاه اراک وارد استان شوند.

دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی توضیح داد: حسین میرشجاعیان معاون وزیر اقتصاد و حسین عبده تبریزی، اقتصاددان، از بخش خصوصی از جمله مهمانان قطعی شده برای حضور در این همایش هستند، اما در کوشش هستیم که بتوانیم از حضور وزیر اقتصاد و وزیر صنعت نیز استفاده کنیم.

آزادی فر اعلام کرد: سه پنل تخصصی در حوزه های مالیات، بیمه و بانک برای بعدازظهر دوشنبه در این همایش در نظر گرفته شده و در کوشش هستیم که رئیس یا معاونان سازمان های مربوطه را نیز از تهران دعوت کنیم تا بتوان نتایج بهتری از جمله اصلاح قوانین را شاهد بود.

وی افزود: امروزه دولت ها و کشورها به وسیله تعامل با بخش خصوصی توانسته اند مسیر توسعه اقتصادی را با سرعت بیشتری طی نمایند، فضای اقتصاد در دستان بخش خصوصی قرار گرفته است و مدیریت بر عهده این بخش است، هرچه این تعامل بیشتر گردد قطعا تصمیمات بهتری اتخاذ می گردد و خروجی تصمیمات به نفع کشور خواهد شد.

دبیر شورای گفت وگوی دولت وبخش خصوصی گفت: باید ارتباط بین بخش خصوصی و دولت تقویت گردد تا شاهد رونق اقتصادی مطلوب در کشور باشیم، بویژه اینکه با افزایش این تعاملات تصمیمات و اقدامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی نیز خنثی خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3415

به "همایش ملی توسعه سیاست های گفت وگوی دولت با بخش خصوصی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ملی توسعه سیاست های گفت وگوی دولت با بخش خصوصی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید