همکاری صندوق پژوهش دانشگاه تهران با شهرک علمی اصفهان برای اعطای تسهیلات

به گزارش مجله یک کامپیوتر، قرارداد همکاری بین صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به منظور ارائه تسهیلات ضمانت نامه و پرداخت تسهیلات با نرخ ترجیحی به امضا رسید.

همکاری صندوق پژوهش دانشگاه تهران با شهرک علمی اصفهان برای اعطای تسهیلات

به گزارش خبرنگاران، همزمان با برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، قرارداد همکاری بین صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حضور مهندس محمدمهدی فریدوند مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، دکتر سید مهدی ابطحی فروشانی رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دکتر رضا فرجی دانا مشاور علمی رئیس جمهور منعقد شد.

این قرارداد به منظور تسهیل در ارائه انواع خدمات مالی و اعتباری به بالغ بر 300 شرکت دانش بنیان و فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان که به عنوان یکی از قطب­ های اصلی حامی حوزه فناوری در کشور فعالیت می ک­ند، به امضا رسید.

بر اساس این قرارداد، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران ضمن افتتاح دفتر همکاری در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خدمات خود را از جمله پرداخت تسهیلات با نرخ ­های ترجیحی و همچنین صدور انواع ضمانت­ نامه برای تضمین تمامی قراردادهای شرکت ­های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، با شرایط تسهیل شده و ویژه ارائه خواهد نمود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3469

به "همکاری صندوق پژوهش دانشگاه تهران با شهرک علمی اصفهان برای اعطای تسهیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری صندوق پژوهش دانشگاه تهران با شهرک علمی اصفهان برای اعطای تسهیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید