پرسپولیس درس بزرگی به بازیکنان ما داد، هدف مان حفظ سپیدرود است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، علیرضا امامی فر که در غیاب علی کریمی در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس که ظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برتر شرکت نموده بود، در مورد دلیل غیبت کریمی گفت: ایشان به دلیل نداشتن مدرک سرمربیگری در این نشست حضور پیدا نکردند.

پرسپولیس درس بزرگی به بازیکنان ما داد، هدف مان حفظ سپیدرود است

وی ادامه داد: همه از وضعیت سپیدرود اطلاع دارند. آغاز لیگ را با دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت آغاز کردیم. ما کوشش کردیم برخی تغییرات را در تیم ایجاد کنیم. شرایط ما روز به روز بهتر می گردد. بازیکنان هم با تغییرات هماهنگ هستند. با این حال هنوز خیلی کار داریم.

امامی فر ادامه داد: تکلیف پرسپولیس تعیین است. این تیم تاکتیکی ترین تیم لیگ کشور است که پشت آن تفکر و اندیشه آقای برانکو هست. بازیکنان پرسپولیس درس بزرگی به بازیکنان ما دادند. آنها نشان دادند که ناامیدی در فوتبال جایی ندارد و باید تا آخرین لحظه جنگید. بازیکنان ما هم با اعتمادی که به کادر فنی دارند کوشش خواهند کرد بازی خوبی را ارائه نمایند.

بازیکن پیشین پرسپولیس اعلام کرد: همانطور که پرسپولیس مسئولیت پذیری و احترام را به طرفداران یاد داد، آقای کریمی هم همین حس را به بازیکنان منتقل کرد و امیدواریم که بتوانیم روز یکشنبه بازی خوبی را ارائه دهیم.

علیرضا امامی فر در مورد اینکه این تیم در لیگ برتر هنوز به موفقیتی دست پیدا ننموده است گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. با این حال ما در کوشش هستیم که تفکر جبران امتیازات را در تیم داشته باشیم. همه بازیهای ما مشکل است. این را پذیرفتیم که اتفاقاتی که قبلا اتفاق افتاده است برای تیم ما مسائلی را ایجاد نموده. به همین دلیل کوشش می کنیم این مسائل را رفع کنیم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود در مورد اینکه ممکن است بلایی که سر تیم نفت آمد این فصل هم سر سپیدرود بیاید و مسائلی برای این تیم ایجاد گردد گفت: ورود علی کریمی به سپیدرود در جهت حفظ یک تیم باسابقه در لیگ برتر است. می خواهیم به سرنوشت تیم هایی مانند راه آهن، صبا، نفت تهران و ... گرفتار نگردد. کوششی که کریمی می نماید این است که این تیم سهمیه اش در لیگ برتر حفظ گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و فضایی که وجود دارد کوشش می کنیم که هدفگذاری خوبی داشته باشیم. هدف این فصل ما حفظ در لیگ برتر با شرایط مطلوب است که این شرایط به دست خودمان رقم خواهد خورد.

مربی تیم فوتبال سپیدرود در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه شما به تغییر زمان دیدار برابر پرسپولیس معترض گردیده است گفت: اطلاعی در این مورد ندارم و مسئولان باشگاه باید پاسخ بدهند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1195

به "پرسپولیس درس بزرگی به بازیکنان ما داد، هدف مان حفظ سپیدرود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس درس بزرگی به بازیکنان ما داد، هدف مان حفظ سپیدرود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید