پیروزی نساجی و جلالی پس از شش هفته ناکامی، پدیده از کورس سهمیه جا ماند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مصاف تیم های نساجی مازندران و پدیده شهر خودرو با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مجید جلالی به سرانجام رسید.

پیروزی نساجی و جلالی پس از شش هفته ناکامی، پدیده از کورس سهمیه جا ماند

به گزارش خبرنگاران، دو تیم نساجی مازندران و پدیده شهر خودرو در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در نهایت که با پیروزی یک گله شاگردان مجید جلالی به خاتمه رسید.

این بازی که در استادیوم شهید وطنی شهر قائمشهر برگزار شده بود، نیمه اول نسبتاً متعادلی داشت و هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گشودن دروازه یکدیگر داشتند اما نتوانستند از فرصت های پیش آمده استفاده نمایند و نیمه اول این بازی با نتیجه بدون گل به خاتمه رسید.

نیمه دوم این دیدار با گل همراه بود و در دقیقه 46 محمد ممشلی روی پاس گل محمد مهدی نظری از پشت محوطه جریمه پیروز شد دروازه پدیده را باز کند و نتیجه بازی را یک بر صفر به سود شاگردان مجید جلالی رقم بزند.

در ادامه کوشش های شاگردان یحیی گل محمدی برای به تساوی کشاندن نتیجه ثمری نداشت و نساجی هم از موقعیت های خود استفاده نکرد تا در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع نساجی خاتمه یابد و سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

آخرین پیروزی نساجی در هفته نوزدهم رقم خورده بود که با نتیجه دو بر صفر فولاد خوزستان را شکست داده بود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6670

به "پیروزی نساجی و جلالی پس از شش هفته ناکامی، پدیده از کورس سهمیه جا ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی نساجی و جلالی پس از شش هفته ناکامی، پدیده از کورس سهمیه جا ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید