پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از عرب: دنبال چه می گشت, کریم باقری بهترین گزینه است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: این حق کریم باقری است که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بشود.

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از عرب: دنبال چه می گشت, کریم باقری بهترین گزینه است

ضیا عربشاهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره اینکه باشگاه پرسپولیس برای راهنمایی تیمش به دنبال گزینه خارجی است, گفت: کسانی که به باشگاه و عرب (مدیرعامل باشگاه) چسبیده اند, مدام ایجنت معرفی می نمایند تا برایشان مربی بیاورد. چرا باشگاه در این زمان باید اینقدر هزینه کند و مربی خارجی بیاورد؟ چرا نباید کریم باقری در این شرایط سرمربی گردد؟ او 4 سال دستیار برانکو بوده و الان بهترین انتخاب برای سرمربیگری پرسپولیس است. مگر جواد نکونام یا علی کریمی سابقه داشتند که سرمربی شدند؟ کریم باقری مدت ها به عنوان دستیار کار نموده است.

وی درباره اینکه باقری گفته که نمی خواهد سرمربی پرسپولیس باشد, عنوان نمود: به کریم باقری پیشنهاد داده نشده و اگر پیشنهاد گردد استقبال خواهد نمود. آقای عرب! به کریم باقری برای راهنمایی تیم پیشنهاد بدهید؛ حتماً باید عده ای لیدر دورتان را بگیرند و به شما ایجنت معرفی نمایند تا مربی خارجی بیاورید؟ دنبال چه می گشت آقای عرب؟ خودمان بهترین گزینه را داریم آن وقت به دنبال مربی هستید؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عنوان نمود: حتماً کسی که می خواهد جای عرب را بگیرد, باید سرمربی بیاورد؟ کریم باقری حقش است که الان سرمربی پرسپولیس گردد. بازیکنان هم برای کریم احترام زیادی قائل هستند و او می تواند از پس این کار بربیاید, البته به شرطی که از او حمایت نمایند. مطمئن باشید اگر کریم باقری سرمربی گردد, طرفداران از او حمایت کامل می نمایند. مگر توانستید پول برانکو را بدهید که الان می خواهید یک مربی خارجی دیگر بیاورید؟

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9174

به "پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از عرب: دنبال چه می گشت, کریم باقری بهترین گزینه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از عرب: دنبال چه می گشت, کریم باقری بهترین گزینه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید