گوگل در حال آزمایش تیک تأیید آبی رنگ برای نتایج جستجو است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گوگل می خواهد وب سایت های تاییدشده را با تیک آبی در صفحه نتایج جست وجو نمایش دهد.

گوگل در حال آزمایش تیک تأیید آبی رنگ برای نتایج جستجو است

گوگل درحال آزمایش ویژگی نوی برای تأیید اصالت وب سایت ها در نتایج جست وجو است که به کاربران یاری می نماید از کلیک روی لینک های جعلی یا تقلبی اجتناب نمایند. بعضی از کاربران، تیک آبی رنگ را در کنار لینک وب سایت هایی مانند مایکروسافت و متا در نتایج جست وجوی گوگل مشاهده نموده اند؛ چنین اقدامی می تواند از سوءاستفاده افراد سودجو از نام تجاری آن شرکت ها جلوگیری کند.

مولی شهین، سخنگوی گوگل، به ورج گفت: ما مرتباً ویژگی هایی را آزمایش می کنیم که به خریداران در شناسایی کسب وکارهای معتبر آنلاین یاری می نماید و درحال حاضر آزمایشی کوچک را اجرا می کنیم که در آن، تیک آبی در کنار بعضی کسب وکارها در گوگل نمایش داده می گردد.

با قرار دادن نشانگر ماوس روی تیک آبی، پیامی نمایش داده می گردد مبنی بر اینکه سیگنال های گوگل نشان می دهند این کسب وکار همان کسب وکاری است که ادعا می نماید. منظور از سیگنال های گوگل عواملی همانند تأییدیه وب سایت، داده های Merchant Center و آنالیز های دستی است.

آزمایش نو جست وجوی گوگل ظاهراً توسعه قابلیتی به نام Brand Indicators for Message یا (BIMI) است. این ویژگی برای نمایش حساب های تاییدشده در اپلیکیشن های وب و موبایل جیمیل استفاده می گردد. گوگل در خصوص زمان انتشار یا قطعی بودن نمایش تیک آبی در آینده، صحبتی ننموده است.

منبع: زومیت

منبع: انتخاب
انتشار: 15 مهر 1403 بروزرسانی: 15 مهر 1403 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 92466

به "گوگل در حال آزمایش تیک تأیید آبی رنگ برای نتایج جستجو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل در حال آزمایش تیک تأیید آبی رنگ برای نتایج جستجو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید