یک شرکت دانش بنیان گواهینامه راهکارهای نوین درمان زخم دریافت کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، یک شرکت دانش بنیان فراوری کننده پانسمانهای نوین ترمیم زخم، بند آورنده های خونریزی و محلولهای ضدعفونی کننده بر پایه تکنولوژی نانوکلوئید نقره که دارای مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گواهی نامه (نشان کیفیت اروپا) و ISO 13485 بوده برای دومین سال متوالی از سوی مجموعه Global Health & Pharma (GHP) به عنوان Leading providers of wound care solution- Western Asia انتخاب و پیروز به دریافت جایزه Technology Award 2019 شده است.

یک شرکت دانش بنیان گواهینامه راهکارهای نوین درمان زخم دریافت کرد

این شرکت دارای 5 ثبت اختراع بین المللی از کشورهای انگلستان، آلمان، فرانسه، دانمارک و ایرلند و 22 ثبت اختراع ملی است. پانسمانهای بیواکتیو بر پایه جدیدترین دستاوردهای علم پزشکی، اصول کاربردی و عملی ترمیم زخم به روش مرطوب، در این شرکت طراحی و فراوری شده اند. این پانسمان ها از مواد طبیعی تهیه شده اند در بهبود محدوده وسیعی از زخم ها کاربرد دارند.

محصول این شرکت در مقایسه با پانسمانهای مرسوم و سنتی به شکل وسیعی در مطالعات بالینی ارزیابی و اثبات شده و مقالات علمی متعدد حاصل از این مطالعات در ژورنالهای معتبر بین المللی مانند Wound Care ،Fibers & Polymers ، JSM Foot & Ankle ،Encyclopedia of Biomedical Polymers & Polymeric Biomaterials به چاپ رسیده اند.

در اصل این شرکت گواهی نامه ارائه راهکارهای نوین درمان زخم در غرب آسیا را دریافت نموده است.

مجموعه GHP واقع در کشور انگلستان در راستای به اشتراک گذاری نوآوری های علمی بین المللی در حوزه علوم پزشکی و زیستی فعالیت می نماید و همه ساله به شرکتهای پیشرو در زمینه نوآوری جایزه فناوری سال را اهدا می نماید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19745

به "یک شرکت دانش بنیان گواهینامه راهکارهای نوین درمان زخم دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شرکت دانش بنیان گواهینامه راهکارهای نوین درمان زخم دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید