1100 دانشجو در 26 کد رشته در جهاددانشگاهی زنجان تحصیل می کنند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از جهاددانشگاهی استان زنجان، کامران جعفری در دیدار جهادگران جهاددانشگاهی با نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه مجموعه داشگاهی در سطح کشور با 40 مرکز علمی‌کاربردی، 25 پژوهشکده و مراکز آموزش‌های کوتاه‌مدت فعالیت می‌کند، افزود: از ابتدای تأسیس تاکنون استان زنجان رتبه یک را در بین مراکز علمی‌کاربردی کشور داشته و هفته گذشته نیز جهاددانشگاهی استان زنجان رتبه چهارم را کسب کرد.

1100 دانشجو در 26 کد رشته در جهاددانشگاهی زنجان تحصیل می کنند

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 100 دانشجو در 26 کدرشته تحصیل می‌کنند که این مرکز ظرفیت پذیرش 4 هزار دانشجو را دارد، ادامه8 داد: متقاضی برای تحصیل در برخی رشته‌ها در استان زنجان وجود دارد اما تعدادی از کدرشته‌ها کاهش یافته است.

جعفری افزود: مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی استان زنجان نیز به لحاظ تعداد دوره‌های برگزار شده و خدمات‌گیرندگان رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان با اینکه در حوزه پژوهش نیز دو بخش فعال داریم و چند اختراع در حوزه ICT به ثمر نشسته است، گفت: افتتاح فاز دوم مرکز رشد از برنامه‌های جهاددانشگاهی است.

جعفری ادامه داد: این مرکز یکی از کامل‌ترین آزمایشگاه‌های استان است و با توسعه تجهیزات آن می‌تواند همه نیازهای استان را برطرف کند. تلاش داریم با افتتاح فاز دوم مرکز رشد صنایع فرهنگی و خلاق، تعداد بیشتری از شرکت‌های دانش‌بنیان را زیر پوشش قرار دهیم.

سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان با بیان اینکه جهاددانشگاهی شعار ما می‌توانیم را در شکل‌گیری اقتصادمقاومتی دانش‌بنیان عملیاتی کرده است، تصریح کرد: این نهاد علاوه بر پیشرفت‌های مختلف، هویت علمی، آموزش و پژوهشی خود را حفظ کرده است.

جعفری تلاش بر اساس تفکر مترقی، عدم وابستگی، دستیابی بومی به دانش‌های جدید، حفظ فرهنگ، حمایت از دولت‌های مختلف با پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب از رویکردهای مهم این نهاد در راستای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و عدالت‌محور برشمرد.

وی ادامه داد: در این نهاد از تهدیدات پیش‌رو برای تبدیل به ایده‎‌های نو استفاده کردیم تا به همت بالا، بدون استفاده از بودجه جاری دولتی و به عنوان نهادی غیردولتی و غیرسیاسی مجموعه را مدیریت کنیم.

سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان، تهیه مستند از شهدای استان زنجان را از دیگر فعالیت‌های این نهاد خواند و گفت: مستند ابراهیم که به تبیین اندیشه‌ها و افکار شهید غواص ابراهیم اصغری می‌پردازد، تهیه شده و هفته دفاع‌مقدس به نمایش درمی‌آید.

سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان ادامه داد: این نهاد به‌عنوان یکی از نهادهای مورد اعتماد انقلاب، با شعار الگوی ایرانی - اسلامی پیشرفت دانش‌بنیان و با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد، توانسته منشا خدمات ارزنده‌ای در حوزه آموزش، پژوهش، فناوری و اشتغال باشد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50

به "1100 دانشجو در 26 کد رشته در جهاددانشگاهی زنجان تحصیل می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1100 دانشجو در 26 کد رشته در جهاددانشگاهی زنجان تحصیل می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید