88 ناظر بهداشتی بر فرایند برگزاری کنکور سراسری در کردستان نظارت دارند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به منظور نظارت بر فرایند رعایت پروتکل های بهداشتی در مدت زمان برگزاری آزمون سراسری کنکور، 88 ناظر بهداشتی قبل و حین این آزمون نظارت های لازم را انجام می دهند.

88 ناظر بهداشتی بر فرایند برگزاری کنکور سراسری در کردستان نظارت دارند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ابراهیم قادری معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به منظور نظارت بر فرایند رعایت پروتکل های بهداشتی در مدت زمان برگزاری آزمون سراسری کنکور، 88 ناظر بهداشتی قبل و حین این آزمون نظارت های لازم را انجام می دهند.

قادری افزود: 99 حوزه کار برگزاری آزمون سراسری کنکور را به مدت چهار روز بر عهده دارند که در حوزه های پرجمعیت یک ناظر و در حوزه های کم جمعیت هر دو یا سه حوزه، یک ناظر بر فرایند رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت می نمایند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه 232 نفر هم در طول زمان برگزاری این آزموت برای بازدید و نظارت موردی پیش بینی شده است، افزود: طی روز های قبل نظارت های لازم بر محل های برگزاری آزمون انجام و تمامی موارد بهداشتی توصیه و نواقص موجود هم رفع شده است.

وی با اشاره به معین اتاق های قرنطینه برای بیماران و افراد مشکوک به کرونا، افزود: چینش جایگاه ها با فاصله مناسب بوده و ضدعفونی محل برگزاری آزمون هم بصورت مرتب صورت گرفته و تا به امروز هیچ مسئله ای در این زمینه گزارش نشده است.

قادری با تاکید بر اینکه داوطلبان کنکور سراسری، باید رعایت بهداشت فردی از جمله ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی را با دقت مدنظر داشته باشند، افزود: محل برگزاری آزمون از نظر تهویه ارزیابی شده و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفتهف باید کمترین ازدحام حین کنکور سراسری را ببینیم.

وی با بیان اینکه خانواده های داوطلبان از سلامت و رعایت نکات بهداشتی در حوز های آزمون سراسری اطمینان داشته باشند از آنان خواست از همراهی فرزندان خود در حوزه های آزمون خودداری نمایند تا ازدحام به حداقل برسد.

گفتنی است، در کنکور سراسری سال جاری 29 هزار و 43 داوطلب در استان کردستان در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجه با هم رقابت می نمایند. براساس زمان بندی صورت گرفته آزمون کنکور سراسری رشته ریاضی و فنی و انسانی صبح روز پنجشنبه 10 تیر، تجربی صبح روز آدینه 11 تیر و زبان های خارجی صبح روز شنبه 12 تیر برگزار می گردد. در کنکور سراسری 1399 در استان کردستان 21 هزار و 971 داوطلب با هم به رقابت پرداختند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60801

به "88 ناظر بهداشتی بر فرایند برگزاری کنکور سراسری در کردستان نظارت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "88 ناظر بهداشتی بر فرایند برگزاری کنکور سراسری در کردستان نظارت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید