جذب سرمایه شرکت های دانش بنیان تسهیل می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با حمایت معاونت علمی، شرکت های دانش بنیان می توانند برای جذب سرمایه در طرح های تأمین اقتصادی جمعی مشارکت نمایند.

جذب سرمایه شرکت های دانش بنیان تسهیل می گردد

ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از مشارکت نمایندگان در طرح تأمین اقتصادی جمعی است. طرحی که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، سازمان بورس و اوراق بهادار و سامانه تأمین اقتصادی و سرمایه گذاری (کرادفاندینگ) اجرایی می گردد.

در این طرح برای شرکت ها این امکان فراهم است که تأمین اقتصادی جمعی به وسیله صدور اوراق مشارکت برای سرمایه گذاری بورسی را تجربه نمایند. همچنین جذب سرمایه برای شرکت ها تا سقف 10 میلیارد تومان طبق دستورالعمل ابلاغی سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد تأمین اقتصادی جمعی نیز از دیگر مزایای مشارکت در این طرح است.

دیگر مزایای حضور در این رویداد برای متقاضیان شامل امکان تأمین اقتصادی شرکت با دو مدل مشارکت در درآمد و مشارکت در سهام شرکت و امکان بهره مندی از مزایای صندوق نوآوری و شکوفایی در صورت دانش بنیان بودن محصول و شرکت به صورت همزمان می گردد.

متقاضیان برای ثبت نام تا 18 اردیبهشت ماه فرصت دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56171

به "جذب سرمایه شرکت های دانش بنیان تسهیل می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "جذب سرمایه شرکت های دانش بنیان تسهیل می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب سرمایه شرکت های دانش بنیان تسهیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید