عکس ، مدل 2023 خودرو 14 میلیاردی بازار تهران به اینترنت 5G مجهز است!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، E-Class نو به روز رسانی هایی مانند رانندگی اتوماتیک سطح سه در کشورهایی که قانونی است و اتصال 5G برای به روز رسانی های پرسرعت هوایی دریافت می نماید.

عکس ، مدل 2023 خودرو 14 میلیاردی بازار تهران به اینترنت 5G مجهز است!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آخرین مدل مرسدس بنز کلاس E که در بازار تهران است به سال 2018 باز می گردد، این خودرو به قیمت 13 میلیارد و 900 میلیون تومان در بازار تهران خرید و فروش می گردد.

بیشتر بخوانید:

جنجال بر سر ریختن ماده مذاب در لانه مورچه!

عکس | این کروکودیل ها900 نفر را خوردند!

از E-Class نو در حال آزمایش در جاده های عمومی آلمان با رنگ سفید، رینگ های آلیاژی مشکی و رنگ های استتاری که چراغ های جلو و عقب را پوشانده است، عکس گرفته شده است.

بنز کلاس E نو فاصله محوری کمی بیشتری از مدل نسل پنجم امروزی دارد و احتمال زیادی وجود دارد که این خودرو که با نام W214 هم شناخته می گردد، تا قبل از سرانجام سال به نمایش درآید.

شکل خودرو به طراحی مجدد تکاملی اشاره دارد که از ظاهر کلاس S و کلاس C پیروی می نماید. به هر حال، مرسدس بنز به طور کلی در تغییر ظاهر خودروهای پرفروش خود محتاط است. وقتی صحبت از صفحه نمایش های بزرگ و نمایشگرهای دیجیتال به میان می آید، باید بگوییم که فضای داخلی آن می تواند شبیه کلاس S باشد. مطمئناً سیستم اطلاعات و تفریح نیز ارتقای نرم افزاری قابل توجهی خواهد داشت.

این موتورها احتمالاً ترکیبی از گزینه های توربو بنزینی هیبریدی و دیزلی به علاوه یک گزینه هیبریدی پلاگین خواهند بود. بعلاوه گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه نسخه آ ام ج V8را به نفع یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری تقویت شده و الکتریکی کنار می گذارد. برعکس، موتور توربوشارژ شش سیلندر خطی در همان منبع باقی خواهند ماند.

منبع: AUTOCAR.CO.UK

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 اسفند 1401 بروزرسانی: 1 اسفند 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 86462

به "عکس ، مدل 2023 خودرو 14 میلیاردی بازار تهران به اینترنت 5G مجهز است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، مدل 2023 خودرو 14 میلیاردی بازار تهران به اینترنت 5G مجهز است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید