نمایشگاه مجازی کتاب ویترینی کامل برای همه اقشار جامعه است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران ، احمدرضا صالحی مسئول پخش و فروش انتشارات مشخص در گفت وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران اظهار کرد: ایده برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب در شرایط شیوع ویروس کرونا، ایده ای بسیار خوب و هوشمندانه است.

نمایشگاه مجازی کتاب ویترینی کامل برای همه اقشار جامعه است

وی ادامه داد: استقبال مردم از نمایشگاه به اندازه ای بود که هنوز فرصت رسیدگی به درخواست های چند روز اخیر را پیدا نکرده ایم. جای خوشحالی است که می بینیم مردم ما در هر شرایطی اهل کتاب هستند و کتاب را دوست دارند. باعث افتخار ما است که به چنین مردم مشتاق و علاقه مند به کتاب، خدمت کنیم.

این ناشر، دسترسی گسترده به کتاب به وسعت جغرافیای ایران را، مهمترین مزیت برگزاری این رویداد فرهنگی دانست و اضافه کرد: این نمایشگاه یک ویترین کامل برای همه اقشار جامعه در همه نقاط کشور محسوب می شود که اگر زیرساخت های آن تقویت و نواقص کارشناسی و برطرف شوند، در دوره های بعد با رضایت مندی بیشتری هم همراه خواهد بود.

او با اشاره به این که جلوگیری از قاچاق و دلالی کتاب و ارتباط مستقیم ناشر و خریدار، از دیگر محاسن این نمایشگاه به شمار می آید، شرح داد: وجود یک سری نواقص در نخستین دوره برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران در کشور طبیعی است و در مجموع باید به این رویداد، نگاه مثبت داشت.

وی ادامه داد: همکاری پست نیز در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی جالب توجه است و پشتیبانی و راهنمایی های اداره پست هم جای تقدیر دارد، ولی در زمینه نحوه حمل و نقل کتاب ها مشکلاتی وجود داشت که امیدواریم در دوره های بعد مرتفع شوند.

احمدرضا صالحی در پایان گفت: حدود 500 عنوان کتاب در زمینه هایی همچون تاریخ، رمان، ادبیات و علم از سوی انتشارات معین در نخستن دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران عرضه شد. البته به دلیل مشکل مربوط به کاغذ، نتوانستیم تعدادی از کتاب هایمان را تجدیدچاپ و در نمایشگاه عرضه کنیم.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز و تا دهم بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه خواهد داشت.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50790

به "نمایشگاه مجازی کتاب ویترینی کامل برای همه اقشار جامعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مجازی کتاب ویترینی کامل برای همه اقشار جامعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید