وضع محدودیتهای سختگیرانه در انگلیس با هدف مقابله با کرونا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، در شرایطی که تا به امروز 6724 مورد ابتلای قطعی به ویروس جدید کرونا کووید- 19 به همراه 335 مورد مرگ و میر و 140 مورد بهبودی در انگلیس ثبت شده است، بوریس جانسون نخست وزیر این کشور روز دوشنبه از مردم خود خواست تا برای کاستن از فشار وارده بر نظام خدمات بهداشتی و درمانی این کشور در مقابله با شیوع این بیماری ویروسی، در خانه بمانند.

وضع محدودیتهای سختگیرانه در انگلیس با هدف مقابله با کرونا

نخست وزیر انگلیس در بیانیه ای که به وسیله تلویزیون پخش شد، از وضع تدابیر سختگیرانه و جدید برای کنترل شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

در این بیانیه، جانسون خطاب به مردم انگلیس گفت: از امشب، باید به مردم انگلیس یک دستور خیلی ساده بدهم- شما باید در خانه بمانید.

وی در ادامه اضافه نمود که مردم تنها تحت شرایط بسیار محدودی اجازه خروج از خانه خود را خواهند داشت: خرید مایحتاج اولیه، تا حد امکان هرچند وقت یکبار؛ یک نوع ورزش روزانه برای مثال، دویدن، پیاده روی یا دوچرخه سواری، به تنهایی یا با اعضای خانواده؛ هر گونه احتیاج پزشکی برای دریافت درمان یا برای یاری به افراد آسیب پذیر؛ و رفت و آمد به محل کار، اما تنها در صورتی که آن فعالیت کاری کاملاً لازم است و قابل انجام از منزل نباشد.

وی در ادامه تأکید کرد که نیروی پلیس انگلیس مجاز است تا به وسیله جرائم و متفرق کردن گردهمایی ها این محدودیتها را اجرا کند.

طبق گفته های نخست وزیر انگلیس، این محدودیتها پس از سه هفته مورد بازنگری قرار می گیرد تا در صورت وجود شرایط مناسب، لغو و یا تخفیف داده شوند.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

مینی نت: مینی نت، با برگزیده آخرین اخبار جراید و روزنامه ها همراه ما باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26370

به "وضع محدودیتهای سختگیرانه در انگلیس با هدف مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضع محدودیتهای سختگیرانه در انگلیس با هدف مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید