پربازدیدهای علمی پزشکی؛ کارتخوان روی میز پزشکان جا خوش کرد، سیر تا پیاز دیابت بارداری، جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان برای عید 98، 5 واقعیت منحصر به فرد در مدارس ژاپن

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگار ، اگر امروز پیروز به رصد اخبار علمی پزشکی نشده اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

پربازدیدهای علمی پزشکی؛ کارتخوان روی میز پزشکان جا خوش کرد، سیر تا پیاز دیابت بارداری، جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان برای عید 98، 5 واقعیت منحصر به فرد در مدارس ژاپن

مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 98 تمدید شدتوکلی گفت: زمان ثبت نام برای شرکت در کنکور 98 تمدید شده است، داوطلبان در مهلت مشخص شده ثبت نام نمایند.

کارتخوان روی میز پزشکان جا خوش کرد/ اما و اگر های گزارش فرار مالیاتی 6700 میلیاردی پزشکاندیروز نمایندگان خانه ملت در صحن علنی مجلس نصب کارتخوان در مطب پزشکان و دندانپزشکان و گروه های پزشکی را اجباری کردند.

دخالت آرایشگران در حیطه پزشکی جرم است/ اقدامات درمانی باید تحت شرایط مصوب انجام گرددعباسی گفت: دخالت افراد فاقد صلاحیت و غیر متخصص در امر تشخیص یا درمان جرم تلقی می گردد.

سیر تا پیاز دیابت بارداری/ بیماری هایی که همراه با دیابت به سراغتان می آیدیک متخصص غدد و متابولیسم گفت: دیابت حاملگی، هایپرگلیسمی است با مقدار قند خون بالاتر از حد نرمال، اما پایین تر از مقدار تشخیص دیابت و در دوران بارداری اتفاق می افتد.

75 درصد سرطان ها قابل پیشگیری هستند/ بیش از 2 درصد هزینه های حوزه سلامت به بیماری سرطان اختصاص دارد

حریرچی گفت: سه، چهارم سرطان ها قابل پیشگیری هستند و به وسیله سبک زندگی می توان آن ها را پیش بینی کرد.

ایمپلنت هایی که ستون بدن می شوند/ پیچ و مهره های با کیفیت نانویی رقیب اصلی نمونه های گران خارجییکی از شرکت های دانش بنیان پیروز به فراوری پوشش های نانویی برای استخوان سازی بدن شده است.

جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان برای عید 98معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تشریح شرایط اسکان فرهنگیان در سال 98 پرداخت.

یک سامانه و چندین ویژگی کاربردی برای اتوموبیلیکی از استارت آپ ها پیروز به راه اندازی سامانه ای کاربردی با ویژگی های بسیار برای اتوموبیل شده است.

5 واقعیت منحصر به فرد در مدارس ژاپنگشتی در مدارس و نظام آموزشی دور دنیا اطلاعات و ایده هایی نو برای تحصیل و فعالیت در این حوزه را القا می نماید.

ایران در جمع 8 کشور پیروز دنیا در حذف تراخم/ حتی یک مورد ابتلا به تراخم در کشور نداریمرئیسی گفت: هشت کشور در دنیا توانستند گواهینامه حذف تراخم را اخذ نمایند که ایران یکی از آن ها بوده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4737

به "پربازدیدهای علمی پزشکی؛ کارتخوان روی میز پزشکان جا خوش کرد، سیر تا پیاز دیابت بارداری، جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان برای عید 98، 5 واقعیت منحصر به فرد در مدارس ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پربازدیدهای علمی پزشکی؛ کارتخوان روی میز پزشکان جا خوش کرد، سیر تا پیاز دیابت بارداری، جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان برای عید 98، 5 واقعیت منحصر به فرد در مدارس ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید